Slider 01 Slider 02 Slider 03

Προϊόντα Βλαστάρι

blastari


Τα κατεψυγμένα λαχανικά Βλαστάρι φρέσκα και νόστιμα παράγονται σύμφωνα με το Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Καλλιέργειας ARGO 2-1 & ARGO 2-2. Πιστοποιημένο απο την TUV HELLAS , το οποίο κάτω απο συνεχείς ελέγχους , εξασφαλίζει την παραγωγή τους χωρίς βλαβερά υπολείμματα φυτοφαρμάκων.


Συσκευάζονται και διατίθενται προς κατανάλωση τηρώντας τις προδιαγραφές του Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας EN ISO 22000:2005.


Με το σύγχρονο τρόπο επεξεργασίας βαθιάς κατάψυξης, τα λαχανικά διατηρούν όλες τις θρεπτικές τους αξίες και βιταμίνες. Τα λαχανικά Βλαστάρι χωρίς την προσθήκη συντηρητικών ουσιών είναι σφαλή και υγιεινά.


Image 02

Αρακάς

Περιέχει πολύ φολικό οξύ και αντιοξειδωτικές ουσίες αλλά και αρκετά μέταλλα (ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο και σίδηρο). Προτιμήστε τον κατεψυγμένο, επειδή η παραγωγή του περιορίζεται για άμεση κατάψυξη και δεν χάνονται οι βιταμίνες.

Περισσότερα
Image 04

Φασολάκια Πλατιά

Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά (υδατάνθρακες, πρωτεϊνες), απαραίτητο για τη σωστή ανάπτυξη του οργανισμού.Έχουν ίνες ,καροτένια, ασβέστιο, σίδηρο και φώσφορο και πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Περισσότερα
Image 04

Φασολάκια Στρόγγυλα

Ειναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ, βιταμίνης C, μαγγάνιου, βιταμίνης Α, φυτικών ινών, καλίου, φολικού οξέος και σιδήρου. Eπισης είναι πλούσια σε μαγνησίο, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, ασβεστιο, φώσφορο, ωμέγα-3 λιπαρων οξέων και νιασίνη.

Περισσότερα
Image 04

Σπανάκι

Περιέχει μεγάλες ποσότητες από β- καροτένια, βιταμίνες Α και C, φολικό οξύ ,σίδηρο, μαγνήσιο και ίνες. Ενισχύει την αντιοξειδωτική δράση των τροφών που συνοδεύει.

Περισσότερα




Image 04

Μπαρπουνοφάσουλα

Τα μπαρμουνοφάσουλα ή αλλιώς χάντρες είναι τα φασόλια μπαρμπούνια όταν ωριμάσουν. Οι λοβοί γίνονται μπεζ με κόκκινο και μέσα τα φασόλια έχουν ένα μπεζ χρώμα με ροζέ στίγματα τα οποία, όμως χάνονται όταν μαγειρευτούν.

Περισσότερα
Image 04

Μπάμιες

Περιέχουν πολλές διαιτητικές ίνες, μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C και σε κάποιο βαθμό αντιοξειδωτικές ουσίες όπως β-καροτίνη, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη.

Περισσότερα
Image 03

Καλαμπόκι

Είναι καλή πηγή βιταμινών Β1, Β5 και C, αλλά και άλλων πολύτιμων θρεπτικών συστατικών όπως οι φυτικές ίνες, το φολικό οξύ, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και ωφέλιμα για την υγεία πολυακόρεστα, αλλά και μονοακόρεστα, λιπαρά οξέα.

Περισσότερα
Image 01

Αγκινάρες Πάτοι

Πλούσιες σε ασβέστιο,φώσφορο, σίδηρο και ίνες. Για την καλύτερη απορρόφησή τους από τον οργανισμό θα πρέπει να συνδυάζονται με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C.

Περισσότερα